Про конкурс для вчителів німецької мови «Моя школа майбутнього»
В рамках Українсько - німецького року мов оголошено конкурс для вчителів німецької мови «МОЯ ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО». Ініціатором проекту за підтримки Міністерства освіти і науки України став Goethe-Institut в Україні.
Вчителі та учні шкіл, де вивчають німецьку мову, можуть подати проект на конкурс “Моя школа майбутнього”. Переможці поїдуть до Німеччини та познайомляться з освітніми інноваціями цієї країни. Учасники, які посядуть друге та третє місце, отримають цінні призи.
Учасники конкурсу мають у творчій формі розказати про позитивні зміни освітньої реформи. Приміром, тема конкурсного проекту може бути пов’язана з цифровими технологіями, можливостями міждисциплінарних уроків або компетентнісного підходу у навчанні учнів.
Хто може брати участь?
- Усі державні загальноосвітні школи, де викладається німецька мова, або школи, де вона вводиться з 2018/2019 навчального року.
- Команда має складатися мінімум з 2 осіб, принаймні один із членів команди має викладати німецьку мову, як першу чи другу іноземну. Усі члени команди мають бути офіційно працевлаштовані в школі.
- Принаймні одна група учнів має бути частиною проекту. Група учнів може складатися зі школярів будь-якого року навчання (також будь-якого класу чи дисципліни) – головна передумова – щоб учні як клас або група вивчали німецьку мову.
Завдання конкурсу
Для участі у конкурсі необхідно реалізувати проект спільно з учнями Вашої школи (класу, групи з певної дисципліни або учнями з різних класів) та подати Ваше напрацювання - проектну документацію німецькою мовою.
ПРОЕКТ повинен
- сприяти апробації обраного змісту реформи освіти; мова не йде про теоретичний напрямок реформи
- опрацьовувати актуальне відношення до регіону / міста, де знаходиться школа, до шкільного повсякдення учнів та включати німецьку мову як один з предметів шкільної програми
- реалізовуватися разом з учнями українською чи німецькою мовою (німецька мова на вибір, не є обов’язковою умовою)
- проводитись за участі учнів на уроці або в позаурочний час на вибір під методико-дидактичним супроводом вчителів
- містити приклади, ідеї, пропозиції тощо з реформи освіти та її конкретного втілення або висвітлювати можливість такого втілення
- слугувати «прикладом належної практики» також для інших шкіл та груп учнів (найкращі набори проектної документації будуть опубліковані на вебсторінці Goethe-Institut в Україні).
ДОКУМЕНТАЦІЯ повинна:
- бути написана німецькою мовою
- бути складена за зразком оформлення документації (опис проекту: вихідне становище, ідеї та цілі, документація проведення, представлення результатів). Проекти розроблені за іншою схемою не розглядатимуться!
- містити ілюстраційні матеріали, що включають в себе фотографії, плакати тощо до проектної роботи чи результатів проекту (у вигляді файлу на USB флеш-накопичувачі, CD- чи DVD-диску українською чи німецькою мовою)
- мати чіткий список дидактично-методичного планування та кроків
- мати сформульоване вихідне становище, постановку питання (проблематики), очікувані зміни, цілі та результати проекту
Термін подачі проектів – 31 березня 2018 року
Докладніша інформація (вимоги до кандидатів, умови участі, зразок документації):
https://www.goethe.de/ins/ua/uk/spr/unt/ver/nus.html
Відскановані документи потрібно надсилати на адресу :